Налаштовуй рекламу, як PRO Унікальність курсу Чітка структура Усі інтернет магазини поділені на 6 типів. Стратегії, які працюють Кожному типу магазину поданий набір рекламних стратегій, які найкраще для нього працюють. Реальні приклади На прикладі реальних інтернет-магазинів показується, як налаштувати кожен вид рекламної стратегії. На основі досвіду Стратегії сформовані на основі досвіду налаштування реклами для понад 500 магазинів. Це те, чого немає на безкоштовних відео в інтернеті!!! Програма курсу Модуль 1. Підготовка
Чек-лист як створити, підключити та налаштувати рекламні ресурси Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager
Як організувати роботу для реклами декількох інтернет-магазинів
Правильна структура заголовків
Модуль 2. Рекламні цілі та планування
Рекламні цілі
Прогноз онлайн-продажів. Три кити ефективності реклами
Модуль 3. Налаштування Google Merchant Center NEXT
Заповнення відомостей про компанію
Логотипи компанії і кольори для оголошень
Інформація про компанію. Країни
Інформація про компанію. Магазини
Налаштування служби доставки. Мінімальне замовлення в Google Shopping
Швидкість доставки на основі інформації від перевізника (для Франції, Німеччини, США)
Налаштування інформації про обмін та повернення
Про фід і Google Merchant Center
Завантаження фіда
Відстеження конверсій, автопомітка тегами та числові анотації в Merchant Center Next
Активація програм "Динамічний ремаркетинг" та "Інформація про товари, розміщена безкоштовно"
Огляд розділу "Товари", історія та автоматичні покращення
Як потрапити у Sale (Розпродаж) в Google Shopping
Модуль 4. Налаштування Performance Max та різні структури кампанії
Еволюція Google Shopping (Performance Max)
Базове налаштування Performance Max за структурою Shopping only
Структури Performance Max кампаній
Сигнали аудиторій. Огляд інтерфейсу. Пошукові теми
Сигнали аудиторій. Сайти конкурентів
Сигнали аудиторій. Ваші дані (аудиторія ремаркетингу)
Сигнали аудиторій. Інтереси
Performance Max на широку аудиторію
Performance Max за сигналами аудиторії
Performance Max за категорією товарів
Після запуску кампанії
Модуль 5. Рекламні стратегії
Типи інтернет-магазинів
Рекламні стратегії
Зв’язка “Тип – Стратегія – Структура”
Стратегія “Товари за пріоритетом” на прикладі магазину xata.in.ua
Стратегія “Сезонні товари” на прикладі магазину evergo.com.ua
Стратегія “Основний товар і аксесуари” на прикладі магазину smartrobot.com.ua
Стратегія “Поділ товарів по ціні” на прикладі магазину superbro.com.ua
Скачать Юрій Пирч, K2 — Google shopping (performance max) Expert 3.0 (2024) слив курса.
Текущее время: Сегодня 14:07
Часовой пояс: GMT + 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям Вы не можете скачивать файлы